lov !

Det är fredag, och lov!
Shitt vad skönt det är alltså, kommer vara så grymt skönt att slippa ställa alarmet på 07.00 på måndag morgon utan bara få sova ut hur länge som helst!
Sista dagen på prao, kan ju sammanfatta den med att den är knökis, eller vad säger du sara? hahaha
Ja herregud..
Efter jobbet åkte jag och red, det gick skit bra så det blir nog att vara halv fodervärd/medryttare på den.
Sen blev det iallafall pizza och en dusch. Satt fint det, innan jag och julia drog hem till marcus för att vara med lite folk. Trevligt som vanligt.
Vad ska jag göra på lovet? Hm ingenting speciellt skulle jag tro, om det inte blir stockholm men vi får se.
Ska lägga mig och lyssna på sjukt bra musik och tänka igenom lite skitsaker som jag inte pallar rabbla upp. Inget speciellt egentligen. Sovsött nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0