Sitter hos farmor

Sitter hemma hos farmor.
Sista dagen med småbarnen idag, gud att man kan bli så fäst alltså!
Tar tillbaks att jag aldrig ska ha barn, det ska jag haha!
Men kan en dag bli bättre? Sovit jätte skönt i natt och på morgonen möts man av massa söta barn som slänger sig i famnen på en. Lite drygt är det att alla ska hålla en i handen haha. Menmen, man blir helt slut av dem där !
Nog om det, imorgon är det citygross som gäller med underbarasara! Blir nog mer slit då skulle jag tro, och imorgon kommer Emilia och Amanda hem! Som jag saknat dom, bruna är dom säkert också.
Nej, snart ska jag ta bussen hem och njuta av min marabou med luft bubblor haha.
Hare gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0