sjuk och måndag

Hejsan, godmorgon, godeftermiddag - what ever!

Sitter i soffan och försöker plugga lite no, solenenergi, solfångar, fossilabränslen,olja,oljepanna aah mitt huvud sprängs snart!
Vi ska skriva någon uppsats om två energi källor och jag känner direkt att det här inte är mitt område.
Nu börjar jag iallafall bli klar, har skrivit fem sidor nu och jag hoppas på ett VG.
Imorgon har vi matteprov och jag känner mig inte ett dugg förberedd så det blir att plugga lite till det nu då.
Är nämligen hemma och är sjuk om ni inte har förstått det haha. Imorgon ska jag ta pricktest (allergitest).
Hoppas verkligen inte att det är häst jag är allergisk mot för då vette fan vad jag ska ta mig till! Blir väl sisådär 100 stick i armen och kolla vad det sväller upp osv. Slipper gå till skolan innan iallafall så jag kommer tillbaks lagom till matteprovet kvart i tolv. Nej nu har jag inte tid att skriva mer, matteböckerna ligger och väntar.
Får väl se hur det går med sprängande huvudvärk. Ha det bra allihopa and wish me luck!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0