Söndag

Söndag, sista dagen på veckan men jag är gladare än ad jag brukar vara på söndagar.
För vanligtvis ska man pallra sig till skolan imorgon, det ska jag också men inte till min skola utan till leekis.
Ska nämligen praoa imorgon - eller hela veckan faktiskt haha!
Ska bli så sjukt skönt att bara sitta och rita med småbarnen två dar innan stenhårt jobb på citygross, eller vad säger du sara? ;)
Krille sov här i natt , jag måste bara säga att jag älskar han så sjukt mycket och skulle inte kunna tänka mig en vardag utan han alltså haha.
Ja, idag har jag tänkt att jag ska ta tag i min träning, tro det eller ej haha!  Men jag ska börja med att cykla lite, på träningscykel. Jag hatar det för att det är så tråkigt. Men jag ska kolla på true blood och lite film, kanske pumpa musik till. Då går det nog.
 
Igår var vi hemma hos Erik Hampus med lite folk, måste bara skriva lite om han alltså. Vilken kille alltså, blev världskändis via youtube, han gör sina egna låtar och remixer på andra och när man har hört dom så är orginalet inte lika bra. Nej måste säga att jag är imponerad av att den finns någon sån i borlänge haha, han är grym och ni måste lyssna på hans låtar.
Ska käka lite tacos och så idag, blir bara hemma och tar det lugnt så här på söndagen. Hoppas på att kanske träffa Julia lite, saknar henne.  Men ha det bra nu puss!
Trackback
RSS 2.0