Sunday morning

Godmorgon!
Ställde klockan på halv tolv i morse, sen somnade jag om till tolv men när jag kom upp visade det sig att klockan bara var elva. Ja men ojdå då skulle man ha ställt tillbaka klockan en timme igår, haha jaja.
Man får ju sova en timme längre nu iallafall så det är ju skönt.
Blir att åka på kalas idag, Daniel (min tappraste läsare HAHA) fyller 20 år på måndag så vi ska fira han lite idag.
Sen åker jag hem till mamma, ska möblera om lite, igen haha. Blev sugen på att testa något nytt igår efter att ha varit hemma hos Emilia. Äntligen fick jag träffa hon och Amanda.
Mja, jag ska sätta mig framför tv:n ett tag nu och kolla på idol som jag missade i fredags. Nu ska rabih sjunga, får jag inte missa alltså!
Ha det bra, imorgon är det lov!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha :)

2009-10-26 @ 10:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0