Sunday

Har precis kommit hem från Amanda.
Kvällen : Jag och Amanda käkade lite pizza som var riktigt gott, sen tog vi bussen tillsammans med Julia till stan för att sedan möta upp Sara.
När vi väl hittat den där festen så var det väl rätt mycket folk, men mest p12.
Efter några minuter strömade det in skit mycket folk och jag svär, det gick inte in en kotte till alltså haha!
Vi stannade väl kvar ett tag för att snacka med dom vi kände och så, sen kom polisen så då drog vi.
Ja, det var väl en rätt misslyckad kväll men ändå kul med tanke på sällskapet haha ;)
Mjaa, mår skit dåligt idag, halsen funkar inte alls längre och jag vet inte vad jag ska göra.
Ska iallafall bara vara hemma idag och ta det lugnt, kanske sova liten stund. Först ska jag käka kanelbullar iallafall , det är ju kanelbullensdag idag ! haha.
Ha det gött puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0