Tisdagtisdagtisdag

Har precis ätit lite bullar och druckit smoothie, alldeles för gott!
Kollade även på ensam mamma söker som jag missade i söndags.
Snart ska jag nog åka till kupolen och kolla på lite grejer jag behöver ha, eller behöver. VILL rättare sagt.
Städat ur garderoben lite idag, insett att jag behöver massa nya kläder så det blir väl att inhandla det på fredag när jag åker till Falun. Jag kan inte läsa andras bloggar, om jag ska gå in på någons blogg så står det att länken är bruten!  Så lite tråkit det.
Men nu ska jag göra något vettigare än att sitta här, blir tidig kväll i kväll.  Jo! haha ett tips till er som är trötta på mornarna, ställ klockan på tre,fyra på natten så man kan somna om. Det är hur skönt som helst och man uppskattar verkligen att gå upp sen! haha.
Imorgon slutar vi halv tolv så det blir nice, PUSS

Tillängnat amanda - ha det så bra i turkiet, du med så klart emilia ;)

Kommentarer
Postat av: emilia

haha sjyst hörru! "ojj hoppsan va, du med emilia" haha;) kommer sakna dig, pussssss<3

2009-10-13 @ 16:55:19
URL: http://emiliaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0