Torsdag, snart fredag

hejsan.
Precis kommit hem, efter skolan drog jag till älskling. Vi gick och köpte glass hos nån sur jävla kärring som jag blev så irriterad på ! Ush.
Sen gick vi hem till honom och han lärde mig lite photoshop, haha. Det var inte så svårt faktiskt.
Sen snackade vi och myste lite, jag älskar dig!
Lite senare åkte jag hem till farmor och käkade och hjälpte henne med att flytta korten på harpan haha. Hon är inte så bra på datorn;) Jaa, sen saknade jag krille så mycket så farmor fick skjutsa tillbaks mig. Sen åkte jag hem haha. Imorgon är det fredag och jag ska åka till pappsen, blir en lugn helg för mig för jag måste bli frisk.
Men nu ska jag studsa i badet, ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0