torsdag

Hallåj.
Har precis kommit hem, dagen har varit riktigt skön.
Började skolan 11.10 med idrott som jag inte var med på för att halsen börjar cpa igen.
Efter skolan gick jag till min kära farmor och åt lite, grymt gott!
Känns som jag börjar bli sjuk nu med feber och shitt, hoppas inte det !
Lite senare träffade jag krille, vi gick hem till han och typ kollade film, idol och snackade. Trevligt .
Det börjar fan bli riktigt jäkla kallt ute nu, det är fan hemskt.
Imorgon är det fredag och jag ska klippa och färga håret, hoppas det blir bra.
Har inget planerat i helgen, ska bara ta det lungt tror jag - fy fan vad jag saknar camp change. Det märktes faktiskt skillnad i klassen idag, aja nu ska jag äta lite sen kolla på idol.
Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0