Fredag, helg - äntligen

Hejallihopa

Skolan idag har varit riktigt skön med tre lektioner: So, svenska och Matte.
Jobbade inte speciellt effektivt på någon av lektionerna eftersom det inte fanns så mycket att göra.
Ikväll blir det bio - flickan som lekte med elden. Jag tror den kan vara riktigt bra alltså, för er som inte förstår det så är det uppföljaren på - Män som hatar kvinnor.
Den börjar vid nio men innan ska jag hem till min kära syster med min andra kära syster och käka lite :-)
Vad ska ni göra ikväll?
Hoppas ni får det bra iallafall för det ska jag ha , peace -v-


Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: super :D

Förlåt för sånt sent svar! =(

Btw: Vem tycker du är snyggast, Rob eller Johnny?

svara gärna på frågan i min blogg! :D

2009-09-18 @ 17:39:02
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: Haha, OKI! ;) jag väljer absolut ROB! <3 :D



ÄNTLIGEN FREDAG!! tihit ;D

2009-09-18 @ 20:56:59
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0