Fredag

Hallåj.
Provet idag då, det gick faktiskt skit bra - hoppas det stämmer också.
Ikväll blir det att dra hem till Elin med några tjejer, jag älskar er och jag känner att det här kan bli grymt kul!
Vi gjorde ju det här förra året också och då var det verkligen grymt, vi satsar högre i år tjejer!
Så imorgon vaknar jag upp hos Elin och sen drar jag till pappa och blir där över helgen. På måndag åker vi till det där lägret, fyfan det kommer bli något att minnas!
Hoppas på fint väder och så, mitt humör är på toppen av toppen idag och hoppas att det håller i sig.
Det är fredag vafan! Pussochkram ha en trevlig kväll


Kommentarer
Postat av: ida

snygggging!

2009-09-25 @ 18:56:56
URL: http://idaanilssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0