godisgodisgodis

Någon som vill följa med till stockholm eller något och shoppa runt höstlovet? :)

Snart blir det mitt favorit program, jag behöver inte ens skriva vilket det är för alla vet att jag älskar
färjan.
Det programmet ska avnjutas med en stor godispåse som jag nyss köpt (ja jag vet att man inte ska äta godis i veckorna, men det är måndagsmys idag haha)
Imorgon ska jag kravla mig iväg till skolan BARA för att det är en viktig dag, på onsdag blir jag hemma igen då det är klackiaden.
Har blivit lite bättre i förkylningen idag, hoppas att det går frammåt.
pussochkram
 v


Kommentarer
Postat av: V

KOLLA GÄRNA MIN BLOGG :d

2009-09-15 @ 19:05:19
URL: http://goldira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0