hösten är här


Nu är det kväll igen, och det är september. Jag vet det var september igår också men jag tänkte inte på det då ;)
September låter så höstigt, när man är ute och går på kvällen eller bara är ute så känner man verkligen att hösten är på väg nu, löven har börjat falla och temperaturen sjunker.
För bara tre veckor sen så var det varma kvällar och gröna träd. Helt sjukt vad fort det går.
Nu har jag iallafall anlänt hos mor och tagit ett skönt bad. Nu försöker jag plugga lite och dricker ett as starkt te.
Dinger spice tror jag det heter, med ingefära och grejer. Det bränner bokstavligen i munnen men det borde ju vara bra för min hals tycker jag.
Just ja, testade balsamet och locksprayen nu. Balsamet var riktigt bra! Och sprayen visar sig imorgon om jag har lockar eller inte. Nu ska jag plugga vidare och verkligen försöka lägga mig tidigt !
Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0