kupolen

Kom ganska nyss hem från Amanda.
Vilken dag alltså. Det började med att jag försov mig till kvart i åtta vilket gjorde att jag bara hade en kvart på mig att fixa mig, packa och slänga i mig lite frukost.
Stress är något jag hatar, men jag lät inte det förstöra min dag!
Skola som vanligt hände ingenting speciellt, det gick väl onvanligt snabbt bara.
Efter skolan åkte jag och Amanda till kupolen, vi hittade inte infarten nere vid ica så vi körde ett varv i rondellen haha...
Väl inne på kupolen så tog vi en glass, pratade lite och kollade på lite kläder. Stog emot frestelsen av att köpa en skit fin kofta för jag och amanda ska nämligen till Falun på Onsdag och shoppa.
Jaja. Ska åka till ica maxi nu och köpa ett par stövlar med mamma. Lägger väl upp dom på bloggen sen, ikväll blir det ett bad, färjan och svenska hollywood fruar. Nu ropar mamma - bäst att kila.
pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0