Prao, tandläkaren, emilia


hej.
Ja nu sitter jag här igen, Emilia min ängel har precis åkt. Dagen har väl sätt ut som så: Upp, äta frukost och sätta sig på moppen i det iskalla höstvädret. Verkligen iskallt! Såg knappt någonting för det blev så mycket imma på visiren haha ! Sen blev det tandläkaren - dödstyst i väntrummet så självklart fick jag skrattattack. Tur bara att inte du var där Julia, då hade vi nog blivit utskickade.;) Fokus i skolan idag, jag och sara har ringt runt till massa räddningstjänster i borlänge/falun för att försöka få praktik. Man kände sig riktigt proffsig när man satt där med headset och slog på " säljar rösten". Vi fick dock inget napp för att de flesta inte tog emot praktikplatser eller så var dom ute i tjänst så vi hittade ingen att prata med, så nu siktar jag och Amanda på ett dagis iallafall några dagar. Sen hoppas jag på att Saras farbror kan fixa praktik till oss på ambulansen. Fatta vad coolt att få vara med där några dagar, verkligen jätte intressant! Sen åkte Emilia med mig hem på min fina lilla moppe, vi pratade i flera timmar. Helt sjukt vad mycket man har att prata om, jag älskar dig gumman det vet du!
Snart kommer troligen Albin och kanske Jesper hit och kikar på idol med mig, imorgon blir det hemma och plugga till So-provet. Är lite bättre i förkylningen idag också så det är ju riktigt skönt.
Men ha det bra allihopa puss -v-

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0