Tisdag, filmmys

Hallåj!
Gick upp tidigt imorse, tycker det är skönt med lugna mornar.
En lugn dag i skolan, vi hade ett matte prov - A-delen. Gick skit bra, eller hur Amanda? ;)
Efter skolan var det att sätta sig på den förbannade moppen igen, är riktigt trött på den. Speciellt när det är fult väder vilket det är nu- det både regnar och blåser.
Nu har jag mycket framför mig, plugga till prov på fredag och måste göra om min artikel på svenskan.
Kanske hinner med lite engelska också innan jag drar vidare till Amanda. Ska kolla på film med de bästa tjejerna.
Ska väl förbi maxi och köpa godis också med elin såklart haha.
Ha det bra pussochkram


dagens

Kommentarer
Postat av: emilia

HAHA dagens outfit!;) jag visste att du skulle fota den´;) hah love you<3

2009-09-22 @ 15:11:07
URL: http://emiliaaan.blogg.se/
Postat av: sofie

snyggt skärp bryyyden ;)

2009-09-24 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0