shopping

hallåj!
Har precis kommit ut ur duschen.
Idag vaknade jag halv tolv vilket var riktigt skönt att få sova ut, vem tycker inte att det är skönt att sova?
Slängde i mig lite frukost och trampa iväg till min kära syster Sofie.
Vi begav oss till kupolen där vi shoppade och åt lite, grymt trevligt och jagälskardig.
Nu är jag helt slut, det är verkligen jobbigt att springa runt när man har en förkylning i kroppen, får väl se hur slut jag är i natt - ska på 50års fest.
Här kommer iallafall lite fynd.

Ett hårspänne med en ros: 39:- på Lindex
Mysbyxor: 149:- på H&M
Örhängen: 16:- på Glitter plus lite egen design.

Fick två par skor, en väska och några sjalar av Sofie också.
TACK!




Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: yeas ;D



Förresten, har du några tips på några riktigt bra böcker du läst? Tipsa mig gärna! :)

KRAMAR! // noescape

2009-09-13 @ 17:17:20
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: yeas ;D



Förresten, har du några tips på några riktigt bra böcker du läst? Tipsa mig gärna! :)

KRAMAR! // noescape

2009-09-13 @ 17:17:20
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Patrik (a)

sötaste julia :)

2009-09-14 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0