astmatest

Goderkväller.
Min kära vän åkte hem för några minuter sen, härlig dag med massa prat ute i solen. Älskar dig Emilia.
Första dagen i skolan idag då, ja vad ska man säga? Vi var inte så många eftersom vissa är i trysil så det var väl rätt skönt, inte så mycket jobb och så. Sov bara två timmar inatt, så är sjukt trött nu och ska faktiskt sova om en stund. Imorgon slutar vi rätt tidigt för jag kom på att vi inte har någon NO, så vi slutar väl 13.20 tror jag. Just ja, var hos doktorn idag också för att göra ett till astmatest. För att vara "frisk" ska man ha ett värde på under 20, och det kan dubblas om man är förkyld, alltså 40. Jag är helt frisk nu , ingen förkylning och hade ett värde på 147!!  Så jag har jätte höga värden och läkaren började resonera kring att det var hundarna eller hästen som gjorde mina lungor irriterade! åååh blir så irriterad, så nu skulle de där resultaten in till någon expert som sen skulle ringa till mamma. Får väl se vad hon/han säger då, men jag känner iallafall inte av någon att jag skulle ha astma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0