dålig uppdatering

Skrev ingenting igår, hade för mycket att göra när jag kom hem :-)
Var och åt lunch med mina syskon på dagen, sen vidare till kupolen med Julia. Hittade en as snygg kavaj som jag ska ha imorgon, och ett linne. Vi tog en fika på extremt dyyyyra waynes, men det är ju gott iallafall.
Sen tog vi oss hem till Simon och var där några timmar innan vi åkte till Maxim och kollade på Revyresan med några andra från klassen, riktigt bra och man blir ju så jäkla glad av att kolla på dom !
Nu har jag precis kommit upp ur badet, har lite bråådis för pappa kommer om en kvart och ska hämta mig. Vi ska övningsköra sen ska jag hem till Sofie och bo där i någon vecka, så måste packa och göra mig klar nu.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0