Kroniskastma ?

Varit en brabra dag idag, slutade tidigt och tog en lunch med min kära mamma. Blev thai & sushi eller vad det heter, besviiiken. Inte alls lika gott som alla säger!
Sen kom Julia till stan, vi köpte oss varsin glass och satte oss ute i solen och njöt. Sen blev det såklart lite solning på hennes gård, fina grejor det där! Man kan göra så mycket nu när det väl är sol ute.
Läkaren ringde idag om mina resultat :
De kan vara så att jag har kroniskastma, vilket är att det ligger på hela tiden. Lite svårt att förklara , men jag ska äta cortison i två månader nu morgon och kväll,  för att sen göra ett nytt test och kolla om mina värden förbättrats.
Ska även ta en astma medicin innan fysiskansträngning, det vill säga aldrig. hehe.
Nej men vi får väl se om det blir bättre nudå, inte för att jag känner av det så mycket, Att jag skulle ha någonting.
Eller så vet jag kanske inte hur det känns att andas riktigt? Jaa, ska bli intressant, plus att jag har fått mitt tillstånd för övningskörning så nu får jag äntligen börja köra lite!
Ikväll är det Andra Avenyn, och jag ska verkligen NJUTA av de få programmen som är kvar, ikväll blir det med popcorn haha! fina grejor det!
Kände att det blev väldigt mycket text så ni får en fin men gammal bild. Puss
hehe

Kommentarer
Postat av: Alex

SV: Tack detsamma hörru ! :-)

2010-04-15 @ 16:19:05
URL: http://blogg.veckorevyn.com/alex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0