no more AA ?

Har precis kommit hem från en myskväll med maja.
Vi tog våra cyklar och cyklade till ica maxi och köpte Ben&Jerry, alldeles för gott !
Cyklade hem igen och kollade på Talang , sen solsidan. Älskar dom programmen måste jag säga.
Hörde att de skulle lägga ner andra avenyn efter den 5:e maj!!! Vad är det här ?! Vad ska man då kolla på på onsdags kvällarna?
Nejjj då blir jag riktigt besviken.
Ska kolla vida på lite avsnitt av eva och adam nu, och jag är inte alls avis på tjejerna som är nere i örebrooo och spelar innebandy och göttar sig. Lycka till tjejer!  hihi pussgodnatt.
:-(((?????

Kommentarer
Postat av: Elin

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Äre nu jag ska ta livet av mig, va ihelvete ska jag leva för nu? FAN OCKSÅ

2010-04-10 @ 15:07:25
URL: http://eelinostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0