övningskörning

Tjena, imorgon är det fredag och veckorna försvinner. Skönt men hoppas helgen gåår sakta, har inga planer inför helgen dock. Var något prat med julia om att jag och hon skulle gå på bio, shutter island isåfall !
Idag har jag suttit bakom ratten för första gången, det gick as bra! Är imponerad av mig själv faktiskt, backade runt och åkte frammåt lite haha och sen att jag fick MVG på spanska provet gör ju inte saken värre. Ah livet är bra gött nu, har precis tagit min första dos av astma medicinen som är en inhalator. Konstigt nog , så känns det bättre att andas...
Jaja, kör väl på med det här i två månader nu så får vi väl se. Imorgon blir det en tur med Tindra, sen äventyr puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0