rumbyte

Har precis bytt rum, har ett större rum nu det är väl inte riktigt klart med det känns bra!  hihi
Ja , skönt med lov eller vad säger man ? Riktigt skönt..
Ikväll har jag inga planer förutom att jag ska äta tacos, har inte ätit det på ungefär två månader!! Så det ska bli riktigt götttt. Annars ska jag väl bara ta det lugnt och sova riktigt länge imorgon.
Blev alltså lite homemakeover idag, hhah fan vad töntigt det lät , men jaja. Nu kommer lite bilder iallafall, suddiga dock
Före, min syster som målat tavlan också hahah
Efter:

Kommentarer
Postat av: hihi

vill ligga i din säng

2010-04-01 @ 19:48:11
Postat av: Bralls

jag fick inte ens ta farväl!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-01 @ 22:51:28
URL: http://bralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0