Sommar?

Varit ute hela dagen idag, först en skön ridtur med Tindra ute i skogen sen hem och steka på altanen med the family. Det är fan sommar idag, solade i bikini på altanen och frös inte ens, kunde man ju inte tro för några veckor sen när det var 5 meter snö ute.
Årets första grillning också, det går inte att beskriva hur götttt det är alltså! haha
Riktigt bra dag har det varit och nu sitter jag hos min kära syster och rickard, blir väl nåt käk snart.
Imorgon är det skola, och jag ska till doktorn för 10033994 gången och kolla om jag har någon astma eller inte , de säger ju det men har gjort fel på proverna varje gång. Hoppas det blir rätt nudå, måste även åka och kolla min höft känner jag för det blir bara sämre och sämre - ja för dom som ville veta det :-)

Bjuder på lite bilder från dagen, puss och kram









Kommentarer
Postat av: Bralls

Haha den där bilden på Doris är ju klockren!

2010-04-12 @ 09:12:27
URL: http://bralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0