fredag igen

Fredag igen, riktigt skönt är det!
Vi skulle åkt till trysil i april men det blir inget för min del, hade inte sån stor lust att åka dit från början om jag ska vara ärlig. Skulle mer åkt dit för att göra något med klassen men nu har ju så många hoppat av så nej, ovärt - när man inte ens kan åka skidor haha!
Hade matteprov idag och för första gången på riktigt länge kändes det fan bra! Hoppas resultatet också blir det då.
Spenderade kvällen med Julia, ja vad gjorde vi ? Snackade bort tiden som vanligt men det är alltid lika trevligt.
Imorgon ska jag upp i tid och slänga mig på häst ryggen, sen hem och iväg på ett friskispass. hehe - ja jag vet vad ni tänker nu , men det är faktiskt sant! ;-)
Kvällen är inte planerad än. PUSSPUSS
Jag har inga bilder på datoren, skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0