internet igen

Hejsan.
Har varit hos pappa i helgen och inte haft något internet, sjukt jävla drygt men ändå skönt på ett sätt att slippa ligga vid datorn som man lätt fastnar vid annars. I fredags var jag med Julia och Grilla ett tag, mycket trevligt. Sen på Lördagen pluggade jag nästan hela dagen och på kvällen åkte jag till älskling som överaskade mig med massa ljus, rosor och godis - älskar dig !
Idag har jag inte gjort någonting, vaknade eller ja, pappa väckte mig klockan åtta . Då skulle man pigg och alert gå upp och sjunga för Cattis som fyller år idag, grattis!! Och grattis sara som fyllde 16 igår !!  Älskar dig och det hoppas jag du vet!
Kunde inte somna om sen så är trött som tusan nu, börjar få lite resfeber nu när jag håller på och packar. mmm...
Och svar på Maja Dahlqvists kommentar:  Saknar er med , verkligen ! <3
Imorgon är det skola, tur att det bara är två dagar och nu blev jag sugen på maaat, slänger in en pirra i micron. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0