mopppee

hejsanhejsan.
Idag har vi pressat hela dagen hihi.  Må säga att det är riktigt jäkla skönt att vara här, komma ifrån allt där hemma i några veckor. Vi har tagit en varsin moppe idag , eller motorcykel och tagit oss en tur på ön. Riktigt fint är det, men det var backar som lutade rakt upp och rakt ner. Var som en berg o dal bana.
Har precis ätit riktigt god BBQ och en bananasplit. För er som inte visste det så är klockan kvart över tio här. Sex timmar före er. Nu ska ni inte tro att jag sitter vid datorn varje dag men man får väl passa på när mamma ska in och boka nytt hotel, haha. Har bränt mig lite på axlarna också..
Just ja! Var till en skräddare för några timmar sen, har beställt min klänning till balen nu och den kommer nog bli riktigt bra hoppas jag!
Hoppas ni hare gött in sweden, pusss


Kommentarer
Postat av: din millan!

ÅH va kul att höra lite av dig och hur du har det nu! jag saknar dig, njut nu av thailand! <333

2010-02-27 @ 00:55:31
URL: http://emiliaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0