söndag

Hejsan.
Varit en riktigt bra dag idag, först åkte jag upp till farfar och grattade honom på hans födelsedag.
Sen åkte jag och Julia till kupolen, kom på att det var ca 3 månader sen jag var där sist eftersom jag nästan alltid åker till Falun och gör mina köp. Hittade ett par hörlurar iallafall och sprang runt och letade efter jeans shorts men det fanns inga. Jag och Julia åkte till svea och solade i deras nya solarium. Höll på att blåsa bort för fläkten var på max och jag visste inte hur man sänkte den hahah!! Blev lite besviken på resultatet också, såg ingen skillnad. Menmen. Jag och julia gick en trappa upp och spelade bowling haha, riktigt länge sen - Julia vann men jag är nöjd med min insats ;D
Ja, snart ska jag krypa ner i soffan och se på en annan del av köping och sen Wallander. Imorgon är det skola och jag känner ingen somhelst ångest för det. Faktiskt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0