thailand!!

Halloj.
Sitter i thailand nu, det är sjukt varmt och det är ju bra.
Resan hit gick kanon, med tv på ryggstödet framför på planet , synd bara att den inte funkade haha!
Jaja, sov inte speciellt mycket men ändå gick tiden skit fort. Kom fram till hotelet vid tre typ och då kastade jag mig i plurret på en gång, tog på någon äcklig manet också haha.
Nej men det är riktigt skönt, underbart och härligt i thailand. Men saknar allla er hemma som fan!!
Snart ska vi ta oss in till stan och käka något, göttgött. Imorgon ska vi hyra moppar och åka runt på ön. Herregud säger jag bara, tänk er mig på en moppe i vänster trafik. haha, ja vi får väl se hur det går.
Ska hoppa in i taxin nu och jag har bränt fötterna.
PUSS !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0