Can we bring yesterday back around

Måste fan få skriva av mig lite, just nu är det 1000 tankar som snurrar i mitt huvud samtidigt som det är helt stopp.
Sitter och lyssnar på massa låtar och alla texter, precis ALLA texter stämmer in på mig just nu.
Håkan; du säger att kärleken aldrig var till för dig.
Cher; if i could turn back time
sugarbabes; Can we bring yesterday back around
Keri Hilson; I'm having nightmares from sleeping with the enemy
Macy Gray;My world crumbles when you are not near
Jag är trött som tusan och jag hoppas att imorgon när jag vaknar kommer allt vara bra igen, trodde aldrig det här skulle hända - förlåt ♥



Nu kommer Julia, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0