jigfejkgrdfk,lsö.-Dgmfhf

Ja nu blir det ett sånt där trist inlägg känner jag på mig.
Har verkligen varit nere hela dagen idag, det känns som allting går neråt nu!
men men det måste väl göra det någongång också men just nu känns det bara som det skiter sig med ALLT!
Aja. Jag åker iallafall snart så det blir väl skönt men ah. ÅH!
Ja egentligen vill jag bara skriva av mig ordentligt men det kan jag inte göra här. Idag ska jag inte göra något speciellt, bara sitta hemma framför datorn - jätte kul.
Jag vet att du läser det här, jag saknar dig, jag älskar dig och jag klarar mig inte utan dig ♥

All I wanna do is find a way back into love
I can't make it through without a way back into love
And if I open my heart again I guess
I'm hoping you'll be there for me in the end
There are moments when I don't know if it's real
Or if anybody feels the way I feel I need inspiration not just another negotiation
I can not trap more tears





Kommentarer
Postat av: Moa

det är väl bara att ta en bild, låter inte så svårt :) och det med att du känner dig nere, i slutändan så löser sig det mesta på ett eller annat sätt!

2010-01-25 @ 20:55:42
URL: http://moabodin.bubbleroom.se
Postat av: amanda

Jag finns här gumman, älskar dig<3

2010-01-25 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0