söndag

Godkväll.
Kom precis hem från Emilia, första gången jag träffat henne på lovet.
Vi snackade, kollade på film och snackade lite till. Snart börjar skolan men jag har faktiskt ingen ångest för det än.
Kommer väl troligen imorgon. Imorgon ska jag faktiskt gå upp skapligt tidigt, okej halv elva. Så ska jag sätta mig på tränings cykeln och kolla på film - tro det eller ej. Ska även börja gymma nu när jag är sexton. Får väl se hur det blir, ska försöka skaffa mig ett jobb också när jag har tid haha.
Ha det gött
Emilia: Men vi ses ju om två dagar iallafall!
Jag: ja fyyfaaan !
Emilia :  :O!
HAHAHA  fyfan, det där är en sak som var rolig i den situationen. Jag menade fyfan till skolan haha. Jaja synd emilia men jag hann först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0