sweet sixteen!

Idag är det min dag! Började bra med sång och en mini pc av pappa och Catharina. Tack så jätte mycket jag älskar er !
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, något kul iallafall!
Tänkte skriva lite om stockholm för den som vill och orkar läsa.
Åkte dit med Julia klockan åtta, vi träffade Lina och Ida på stationen som också skulle dit haha.
Det var rätt mycket snö och is på rälsen så vid ett tillfälle skakade tåget riktigt mycket, haha jävlar vad rädd jag blev. Trodde det skulle bli min sista tågresa.
När vi kom till Sala ungefär så ropade tågchauffören att vi kanske var tvungna att ta bussen mellan uppsala och knivsta för någon hade blivit överkörd av tåget - leskit ! Men de hann få bort allting så det blev ingen bussresa.
Det första Julia gjorde när vi klev av tåget var att tappa sin vante under tåget haha! Så typiskt henne alltså.
Vi gick direkt mot drottning gatan och började leta kläder, efter ca två timmar gick vi till donken och käkade. Och det skulle vi aldrig ha gjort, båda fick magknip hur länge som helst. Gud jag har nog aldrig haft så ont tror jag!
Vi fortsatte vår shopping och sen gick vi tillbaka till stationen. När vi gick ut på spåret så sa dom att vårt tåg var försenat en timme! SKOJ. Så vi gick in igen och vem fick vi se då? Jo den där lilla gubben med vitt hår som det sägs att han är en pedofil. VAFAN GJORDE HAN DÄR?! Och självklart skulle han med samma tåg som oss hem. Ja galen dag alltså haha, kan ju inte säga att mitt lokalsinne är det bästa eller hur julia ? ;-) Och tågresan hem var ju för rolig herregud. Tack för en grym dag vännen!   Bilder kommer troligen imorgon.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0