syster

Hejsan.
Tänkte börja med att berätta om gårdagen, hade riktigt höga förväntingar som inet höll måttet.
Filmen enligt mej var riktigt dålig - avatar. Visst jag säger som ida jag skulle vilja vara 3 meter lång och flyga runt på drakar hela dagarna men mer än så , nej.
Efter bion åkte vi hem och käkade upp vårat godis och snackade skit. I natt hade jag sjukaste drömen, den var så jäkla verklig så jag hade svårt att skilja mot verkligheten. Julia berättade att jag hade "kraffsat" i sömnen och ropat att de skulle stannat bussen HAHAH! Fyfan jag kommer tillochmed ihåg när jag sa det i drömmen. Nu sitter jag hos min syster och ska äta lite mat här, sen ska jag nog träffa David ett tag men inget bestämt.
Blev mycket text nu och har tyvärr ingen bild att bjussa på.
Ha en trevlig helg. bezo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0