torsdag

Halloj.
Dagen har varit sådär, hatar det här vädret man blir bara deprimerad och man vill bara ligga kvar i sängen när mobilen spelar " walking in memphis" Klockan 06.30 på morgonen. Tur att man har underbara vänner och en fantastisk kille som förgyller dagen.
Idag har jag varit med Amanda ett tag, länge sen jag umgicks med henne så det var skönt att sitta och snacka ett tag innan jag knatade vidare till krille. Imorgon ska jag åka till falun och lära mig hur en adrenalin spruta fungerar som vi ska ta med oss till Thailandia, ifall jag skulle få en allergichock. Sedan ska jag sitta barnvakt åt kusinen. Blir tacos och grejer.
Nu ska jag vänta på att mitt hår ska torka, gå ut med jycken och sen sussa.
GODNATT - imorgon är det fredag !
Modellen är väl rätt lika, med snörning i ryggen. Men ska inte ha sånt där skynke som hänger där haha
Hur ska man hitta en bra balfrisyr?
Det finns ju så mycket man kan göra och man vill ju ha något fint!
Tycker den här var tjusig iallafall

Kommentarer
Postat av: agnes

den frisyren var jättesöt :)

2010-01-23 @ 13:19:52
URL: http://amoquist.blogg.se/
Postat av: anonym

hej. har du köpt klänningen på alexandras brud och bal? kan du lägga ut bild på den? om inte; lägg ut en bild på exakta färgen tack!

2010-01-24 @ 16:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0