18.58 och lite ladygaga

Har klivit upp tidigt idag, åkte direkt till Tindra och red en sväng i solen, älskar verkligen solen haha!
Sen kom Julia till mig, vi tog båten ut på sjön och solade några timmar och när vi skulle åka hem så startade inte båten på flera minuter. Men när vi tillslut fick igång den så la den av 20-30 m från bryggan så vi var tvugna att paddla in haha.


Sen åkte jag och Julia till kupolen, ja jag köpte den där tröjan som jag lämnade tillbaka igår. Det svider ju lite att jag köpte den på Gina Tricot, för då kommer alla ha den sen. Menmen, den var ju skön och tjusig iallafall.
Nu sitter jag hos min syster och avundas på hennes kille som kommer hem med rosor till henne.. jaja.
Puss





nunnan


gaga

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla kommer ha den sen

eh va, alla harju haft den ett halvår redan?

du är ju inte direkt först.

2010-06-20 @ 17:19:59
Postat av: julia

haha nej det var väl inte riktitg så jag menade heller, menade väl mer att om man köper ett plagg på gina så äre kört sen, det är ju det som är grejen, att alla har den. :) men den är snygg så jag bryr mig inte så mycket. Det var ju inte själva plagget jag syftade på

2010-06-20 @ 17:24:39
URL: http://jjuullia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0