dan före dan

städade och kollade på film i skolan idag, sista skoldagen! Gud den här terminen har verkligen försvunnit.
Var även det årliga klacken songcontest, haha! Säger bara fyfan vad kul det var.
Kommer in en video senare.
Har precis kommit hem, har varit först på banken och växlat in alla mynt jag har, det visade sig vara 500 kronor! Brabra :)
Sen åkte jag och mamma till kupolen för att leta en väska till imorgon, hittade ingen så vet inte riktigt vad jag ska göra. Hittade iallafall ett par vita tygskor såhär till sommaren. Billiga och bra!
Sen åkte vi till Aubiose och köpte en grimma till Tindra och ett par nya skor till mig, behövs verkligen.
Det är riktigt trevligt att skolavslutningsfesten blir av också, så jag antar att det blir att ta det lite lugnare på Onsdagen och ladda inför Torsdagen.
Nej nu tjatar mamma på mig att jag ska duka så jag lär väl göra det då, puss och kram// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0