Linser igen?

Funderar på att skaffa linser igen, färglinser alltså.
Men vet inte om det är värt pengarna, fan 200 kr är mycket för mig! Och förra gången jag hade linser kunde jag bara ha dom i någon vecka sen blev mina ögon för torra, men det kanske är värt att testa igen? Ja jag vet inte.
Jag har iallafall slutat skolan nu, gjorde som vanligt ingenting. Jag och Julia satt i kiosken någon timme, sen var det film hela dagen. Jaja det är väl så det är, om mindre än en vecka är det slut på det här och klassen kommer splittras. Usch, blir faktiskt riktigt ledsen när jag tänker på att man kanske aldrig mer sen vissa sen.
Jaja, ska ut i solen ett tag nu, sen ska jag till Tindra och motionera henne lite.
Puss Och Kram

Kommentarer
Postat av: annapanna

KLART SOM FAN VI GÖR BRUR!!!! :*

2010-06-03 @ 16:52:04
URL: http://trekilo.blogg.se/
Postat av: elin

sv: haha, genom att cykla barbent:):):)I flera dagar</3

2010-06-04 @ 20:14:02
URL: http://sommarelis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0