Spöktur, blir mycket text nu men jaja

Hemma från spökturen, förstår att det inte var läskit för dom det inte hände något för men fyfan vad rädd jag var!
Först skrämde Krille mig vid hovgården så jag skrek högt och ljudligt, sen när vi sätter oss i bilen igen så låser jag dörren och när vi åker iväg så är den upplåst, ingen stor sak men ändå läskit!
Sen åkte vi till det där huset vid kyrkogården, då säger han på skivan " kanske ser du att det lyser på vinden" och precis då tänds lyset. Alltså det låter som man hittar på men hade jag vågat hade jag fan tagit kort på det!
Sen åker vi in på kyrkogården, och när vi varit ut och kollat lite så sätter vi oss i bilen igen och sätter på skivan och då sprakar den jäveln till och volymen är på 100000 haha. Jag skriker ett klassiskt skrik och kastar mig på golvet och julia ropar: KÖÖÖR, KÖÖÖR FÖRIHELVETE!!!!!
haha vi bestämde oss för att åka tillbaka till hovgården och gå in i huset. Krille skrämde oss såklart så jag och julia kutade ut. Sen dunkar det till i fönstret och så ser man ett svagt ljus och en människa som stog där, jag såg det inte men de andra gjorde. Vi hoppade in i bilen och åkte hem. Fyfan vad rädd jag var alltså haha, jaja lyckad tur iallafall och nu ska jag och julia försöka sova.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0