aj

Egentligen har jag inte tid att skriva i den här rutan, men eftersom jag har tvångstankar att jag måste skriva i bloggen varje dag så gör jag det iallafall.
Känner mig lite halvt handikappad, min höft är inte som den ska. Äter voltaren eller vad det heter, men det känns som den går ur led ibland, men ibland kan det vara helt bra! Min mage mår inte heller så bra alltså, vet inte vad det är men det gör verkligen ONT. Kan inte gå riktigt då det känns som knivar som hugger i magen och när jag sätter mig ibland så känns det som håll där nere där blindtarmen och skit sitter..
Börjar bli lite orolig nu vad  det kan tänkas vara, men om det inte går över får jag gå till någon läkare alltså..
Håller på att städa ur lite i lådorna på mitt rum, ska byta rum i helgen. Har köpt tapet och grejer idag, tog en lite små crazy tapet för att testa något nytt och blir jag inte nöjd får vi väl tapetsera om då. Men nu ska jag tvätta bort sminket, krypa ner i myskläderna och städa vidare tills AA börja, precis som Elin så följer jag den där skiten varje vecka och jag längtar efter att få se det också! haha patetiskt egentligen.
några mobilbilder
tjenamittbena
helloo tjockis

Kommentarer
Postat av: [email protected]

men gu hur du ser ut :S

2010-03-31 @ 20:19:53
Postat av: 3000000 cm

snyggare än dig grilla , hehe

2010-03-31 @ 20:34:12
URL: http://jjuullia.blogg.se/
Postat av: cajsa johansson

sv; okej riktigt fin häst :)

2010-04-01 @ 12:04:18
URL: http://iidischhochcaajs.blogg.se/
Postat av: elin

men aj:(

2010-04-01 @ 18:56:34
URL: http://sommarelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0