dagen

SANT dagar nu då, riktigt skönt må jag säga.
Men det var fan drygt att dansa bugg i två timmar, blev rätt tråkigt efter ett tag. Och det fortsätter imorgon och på  torsdag.. Samma sak ? Nej hoppas jag inte!
Åkt moppe första gången i år idag också, nej jag är ingen moppeälskare som inte gör något annat än åker på den där. Men jag måste säga att det ska bli riktigt skönt att kunna ta sig hem och till stan utan att vara så beroende av skjuts. Det är ju så när man bor i nowhere, där det inte går några bussar på helgerna.. Menmen, somsagt så ska det bli skönt när den riktiga våren kommer!!
Imorgon har de andra sovmorgon till halv tio, men jag ska dit till klockan åtta för att göra ett No-prov som jag ska plugga till nu, great (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0