drygt

Idag har vi flyttat till koh samed. Fyfan jag trodde jag skulle dö.
Först färja i 40 minuter, passade på att sola lite för att sen sätta sig i en bil i två-tre timmar.
För det första så körde chauffören i 140km/h  - och jag överdriver inte!
För det andra så vet jag inte hur många bilar, moppar och bussar vi höll på att köra in i. Usch jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv haha.
Kom till hotellet runt tre, då packade vi upp våra grejor och sen åt vi.
Så har inte solat något alls idag, nästan. Känns lite sådär haha - plus att jag börjat flagna på benen så jag måste fan bränna på lite ju!
Måste erkänna att jag har lite smått hemlängtan också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0