gött

Godkväll.
Jag och Julia har bara legat och kollat på film hela dagen, grymt skönt.
Nu har jag precis tagit en dusch och ska laga finfin mat, Kycklingfilé, kroketter och VARM beasås!
Åh det kommer bli götttttttt.
för er som inte förstod det med borsten så virade jag in mitt hår i den igår när jag skulle tuppera det, det fastnade såklart och grilla var tvungen att slita av det.. hahah fyfan Men det var på sidan, så det syns inte så mycket- tur det!
Jaja, behövde ju tunna ur håret lite så bra att göra det gratis ;D haha.
Nej puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

och huuuuuuuur går det med bilden på klänningen va va va??

2010-03-27 @ 18:27:42
Postat av: julia

den kommer nog inte ut ;D haha du får se till balen sen :)))

Men kanske, kanske inte ;)

2010-03-28 @ 03:49:23
URL: http://jjuullia.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej :) men du ska ha den du gjorde i thailand eller? :)

2010-03-28 @ 16:34:05
Postat av: jullan

ja precis :))

2010-03-28 @ 23:09:55
URL: http://jjuullia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0