koh mak

Testade min balklänning igår, fyfan den blir bra alltså!

Idag har vi tagit en båt till en ö som heter koh mak. Grymt fin ö och hotelet ska vi inte klaga på. Lite folktomt kanske, vi har varit här hela dagen och jag har inte sett en kotte haha!
Jaja, så imorgon flyttar vi till andra sidan för lite mer fart.
Har bränt mig som fan på baksidan av benen så kan inte stå rakt för då spricker det i knävecken ....
Både mamma och johnny har varit sjuka med lite feber, jag har klarat mig än så längre. Får väl se om det kommer sen. Imorgon har jag och krille varit tillsammans i 5 månader, rätt lång tid tycker jag och det känns otroligt mycket längre - älskling jag saknar dig.. <3

Nu kommer mitt käk in, ha det gött puss.


bild från några år sen men det kommer bilder senare ikväll eller imorgon. puss

Kommentarer
Postat av: aonymeeeeeeeeeeeee

lägg ut bild på klännningen??? ;););););););););););););););););)

2010-03-02 @ 15:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0