regn

Godmorgon.
Har precis käkat lite god hotell frukost, skönt att kunna äta igen.
Det spörregnar ute så hade inte sån stor lust att lägga mig i en solstol på stranden, så satte mig här istället.
Vår sista dag som vi kan sola riktigt nu, imorgon bär det av till Bangkok för massvis med shopping! Ja herregud vad jag ska shoppa hihi, nya skor, jeans, väska. Det blir bra !
Sen bär det väl av hemmåt då.. Halv ett , natten till lördag lyfter planet och vi landar halv åtta svensk tid i sverige. Är hemma ungefär tolv i borlänge då jag kan tänka mig att jag är rätt sliten.
Hoppas solen kommer fram snart iallafall! puss

Kommentarer
Postat av: catharina hane

hej gumman

skönt att du är på bättringsvägen.

Nu måste du shoppa ordentligt i Bankok ha de så bra

vi ses snart.

VI längtar efter dej

puss o kram

Cattis o Pappa

2010-03-10 @ 19:36:01
URL: http://doldasjukdomar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0