sjuk

Har legat inne hela dagen idag, sjuk med feber och skit.
Har inte gjort något annat än sett på 2012 som var riktigt bra och försökt druckit vatten.
Nu håller febern på att gå ner och jag börjar känna att jag måste äta något haha. En macka och några bananer har inte varit så mycket mat idag.
Mamma kom in och väckte mig för ett tag sen. Haha, började prata om att vi måste stoppa vågorna med min mascara för att det inte ska bli översvämmning.
Mamma: va??!
Jag: jaa! vi måste skynda oss, vågorna kommer.
Mamma: sover du ?
jag: NEJ jag är vaken!!!!!

hahah sen efter ett tag vaknade jag på riktigt, läskit det där när man snackar i sömnen och tror man är vaken. Drömde väl något som jag sett på filmen, haha usch.


Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ, du är inte mobbad!

2010-03-09 @ 21:17:09
Postat av: Anonym

hej grilla

2010-03-10 @ 02:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0