16.03 i could really use a wish rightnow

Ska få låna min systers systemkamera i veckan, blir lite roligare med bra bilder på bloggen.

Ska även göra om min blogg så den blir lite somrigare kanske :-))

Snart ska jag åka ut till pollen och försöka rida lite trots mitt skick.

 

 

so you gotta take the good with the bad, the happy and the sad
or will you bring the better future then i had in the past
cause i don't want to make the same mistakes i did
i don't wanna fall back on my face again
woah, woah
i'll admit it, i was scared to answer loves call
woah, woah
and if it hits, better make it worth the fall


Kommentarer
Postat av: bralls

Den är hemma hos mig bara så du vet :) bara att säga till när du vill ha han =) eller ja sofie måste ju säga att de är ok också såklart :D

2010-05-17 @ 16:28:29
URL: http://bralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0