Grattis !

Har precis tagit mig en dusch, väntar på pappa som ska komma och hämta mig.
Ska till naprapaten igen, usch tycker inte om att knäcka nacken och sånt. Men det är skönt efteråt!
Varit en skön dag idag, hade spanska lektion en timme sen satt jag i kiosken med Elin till halv elva, sen åkte jag hem för de andra skulle äta och sen på en teater som jag inte kunde följa med på.
Imorgon är det fredag och jag ska bege mig till stockholm runt två!! Fyfan det kommer bli riktigt nice alltså, shopping och Lady Gaga.
Får se hur jag mår efter naprapaten, man kan bli trött och tillochmed få feber och då kan jag inte träffa simon..
Ska iallafall till Farmor och äta sen som sagt.
PUSS
Grattis Pappa och Grattis Albin !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0