Hacker?

 

 

 

 

Har precis avinstallerat Google Chrome, fick höra att de kan se vad man håller på med på datorn och har massa skit för sig. Står tydligen i licensavtalet också så den som inte tror mig kan ju bara kolla ;-)

Daniel, min systers kille sa även att et inte alls är svårt att hacka sig in i min dator och se mig genom min webbkamera, jag har en sån som sitter inbygd i dataskärmen så jag syns ju i den när jag använder datorn. Så nu har jag precis tejpat för den med en fin liten pappersbit och lite tejp. Haha, men det känns lite obehagligt att folk kan sitta och kika på mig när jag inte vet det ! Eller?

Ska sova länge imorgon, hörde att det skulle regna så jag stannar i sängen större delen av morgonen, och det skulle inte sitta fel med en godispåse nu!

 

 

 

PUSS





Kommentarer
Postat av: anoooonyyym

Vad hände med bilden på balklänningen om jag får fråga???

2010-05-12 @ 21:11:40
Postat av: me

haha vem är det som undrar? :)

2010-05-12 @ 21:37:15
URL: http://jjuullia.blogg.se/
Postat av: anna :)

anna igen :)

2010-05-13 @ 22:01:22
Postat av: julia

Bor du i vallentuna ? haha ;DD

2010-05-14 @ 14:04:04
URL: http://jjuullia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0