Sjukgymnasten

Var hos sjukgymnasten idag, fyfan..
Kom dit och möttes upp av en karl som var stor som ett hus, jag överdriver inte. Sjukt lång.
Sen vred han och kände igenom min rygg och höft, sen tog han ut en nål ur en plastförpackning och stack in den i höften på mig på en punkt där jag har riktigt ont. Jääklar vilken smärta alltså, hela benet durrade !
Var iallafall musklerna som var för korta, och har fått en stretchövning jag ska göra morgon och kväll - blir det inte bättre ska han göra ackupunktur ( stavning ).  Och det vill jag inte.
Skönt som tusan att vara ledig imorgon måste jag säga, om det är fint väder ska jag gå upp tidigt och sola lite.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0